Prensesannesi96 Bende oradaki doktorları merak ediyorum. Sefaköy medipole gidiyorum ama yenidoğan yoğun bakım yokmuş Corona atlattım ne olur ne olmaz yoğun bakım.olsun istiyorum. Doğum fiyatı ne doktor bilgisi olan var mı acaba ..