Aysecn Benim beta’da 1280 cıktı şu an 10000 adetim düzensiz olduğu için haftasını söylemediler anlayan var mı betadan falan. Birde bel ağrısı olması normal mi?
Aysecn Acemi_anne04 Aldı ilk gittiğim doktor kese goremedim dedi ama ilgisizdi doktor. 1 hafta sonra farklı doktora gittim kese var beta’da iyi dedi. 10 gün sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi onu bekliyorum. Kafam çok karışık 🤔
Acemi_anne04 Aysecn kalp atısı genelde 7. Haftadan sonra dinleniliyor o zmn 5 veya 6 haftalıktır canım