Busocanehh valla çok haklısın ben dün resmen boşu boşuna hafif sancı verdiler açıklık yok nisan yok sadece bebek hareketi azligindan oda nst de güzel gelmesine rağmen normal doğumdan korkmuyordum saatlerce doğumhanede yattım yan odalarda kaç kişi doğum yaptı hepsini duydum gelen muayene ediyo giden muayene ediyo oda cabasi oldu elimde ne var hiç bisey geri eve gönderdiler gitmedim nisan içinde ağrım sızım olursa giderim