Zeynnpk cansutnc54 zamanında gittim. Açıkcasi ilgi alakasından memnun kalmadım ben. Kisiye gore de değisebilir tabi
Eygm Bende yeni gitmeye başladım doğuma ona gitmeyi planlıyorum ama nasıl bir doktor tam olarak bilmiyorum uzun bir müddet yorumlardan araştırdım çoğunluk iyi olduğunu yazmıştı yine fikri olan varsa bende bekliyorum Burda