Cigdem_ckmz karnının sertleşip bir yere toplanması canım ağrılı da olabilir ağrısız da ağrı olursa da belden kasıklara doğru adet sancısı gibi hissedersin sola dönük uzanınca düzeliyorsa ritmik değilse belirli belirsiz bakitlerde yaşıyorsan sıkıntı yok demektir vücut kendini dığuma hazırlıyor