Mhtpttr Kızlar selam biz 37 haftalık olduk en son doktor kontrolünde 3000 kiloyduk bebek ağırlaştığı için mi çok hareket etmiyor benimle aynı olan var mı
Duygukocc Mhtpttr 36 da doğum yaptım ama son 1 haftada hareketleri azalmıştı doktora gitmiştim yeri azaldığı için daha az hareket ediyor artık demişti seninkide ondandır canım yeri daraldı bebiş büyüdü artık eskisi gibi içerde halay çekemiyor artık 😊
Mhtpttr Duygukocc ayy içim rahatladı canım teşekkür ederim 😊 hayırlısıyla bizde bekliyoruz artık gelmesini sizin bebiş erken davranmış maşallah rabbim sağlıkla büyümeyi nasip etsin 🥰🙏🏻
Duygukocc Mhtpttr Amin canım inşallah sende sağlıcakla kucağına alırsın bebişini 🥰❤️Bi avazda doğur inşallah