Kızlar sonunda bende doğurdum 🙏🏻Çok güzel bi hamilelik geçirdim rahattı son zamanıma kadar.Bebeğim hep yukardaydı ama aşağı inmedi bi türlü doktor inecek gibi değil dedi sezeryan yapmaya karar verdik.Genel anestezi oldum.Anestezi uzmanı,doktorum tavsiye etti bende kabul ettim.Şükür kızıma kavuştum ameliyatım güzel geçti.Biraz ağrım şimdi yürüdüm 1 kere 😊Sütüm gelmedi onun haricinde şükür ben de bebeğim de iyiyim 🤲🏻3305 gr 53 cm doğdu kızım😍Darısı size olsun.Sormak istediğiniz bi şey varsa sorabilirsiniz 😊