Busraveminisi1 isilay 33+6 yız 8 aylık hamileyim en sonki ultrasona göre 42 günümüz kaldı paşamız ne zaman gelmek isterse😂🙈❤️😍🧿
Zeyyno_ Cemrenur 9ay olmuyor cnm öyle bende 38+2haftalık hamileyim 8ay 28günlük 😂 2gün sonra tam 9ay olcak 🤗
Bursa97 Yelizimmmm3447 ya bizde 27 haftalık olduk bizde oglumuzun adını Poyraz koyucaz Allah nasip ederse 🙏🥰
Snszasla isilay 33+6 olduk 43 günümüz kaldı 🙈🐣yarın doktor kontrolümüz var bakalım ne kadar olduk heyecanlı sona yaklaşıyoruz sanırım zaman geçiyor 🥰🤭
Sehertsn Meryemkale bende 14+2 🥰 cinsiyet öğrendiniz mi ya benim 4 gün sonra randevun var insallah öğrenebilirim
isilay mukaddesmasal bende öyle diyordum valla şimdi 27 haftalık olduk bile benm gebeligim birazda riskli geçti yeterki zamanında gelip sağlıklı olsunlarda zaman çabuk geçiyor 🥰
Mihre isilay Her ne kadar bu uygulama 7 aylıksınız desede 8 aylığım🐣 34 haftalığız. Sağlıkla kucaklasın herkes🤍