deniznil enteresan ama soyledir muhtemelen benim doktorumun klinik muayene ucreti buradaki cogunluk muayene ucretlerine gore cok yuksek kaliyor, dogum icin iki opsiyonu oldugunu ogrendigimde biri A+ denilen hastanelerden biriydi digeri orta karar bir hastane ikisi arasinda yari yariya fiyat farki var. Sizin doktorunuzda butcesel olarak her tur opsiyona gore gidiyordur, baktigi belirli seyler vardir, kuvoz olmasi, yogun bakim unitesi olmasi falan belki. Ama butcesel kismi hastaya gore opsiyonlu olur muhakkak, o arada siz de muayenehaneye yakin, doktorunuzun hastalari varsa burada ya da nette arastirip nerelerde yapmislar bakabilirsiniz kendiniz onden yavas yavas