Ben de aynı durumdayım sizinle 39+0ım bugün, ama o kadar gereksiz yere stres yaptığım anlar oldu ki sizinle aynı sebeplerden, artık bunlardan yoruldum ve saldım açıkçası… annem kardeşim bile doğum ne zaman ne kadar kaldı doktor ne diyor dediklerinde geçiştiriyorum bilmem Allah biliyor hayırlısı mayırlısı diye :) evet her an çok mümkün olmuyor bunu sağlamak ama bu kafaya gelmeye başladım mümkün mertebe 😁