ogrencianne35 pinar-06 ben hep Lalin istiyordum. ama şuan biliyorum ki Lalin ismi birden populer olacak malum kenan Imirzalioglu ve sinem kobal koydu o ismi kızlarına. o yüzden kızım olsa sanırım Okyanus yada Nur Tanem koyacağım 💙 sizinde aklınız da olsun bu 4 isim 🎈
Aysun1983 ogrencianne35 lalindense larin daha güzel geliyor kulağa lalinin anlamı da kırmızı renkli demek bi anlamda ifade etmiyor bence değişiklik iyi olmuş