Yorumlari okuyunca inat, dik başlı, sinsi, lanet bi insan olduğumu öğrendim Tsk Kızlar. 😂😂 Ben ismimi çok seviyorum şahsen ki anlam olarak bence bana güç veren bir isim. Ne yazık ki bazı insanlar isimlerde kafamızı karistirabiliyor. Bu bence onyargilarimiz ile ilgi. Fıtrat üzerine dogariz neticede. Ama Zeynep ismini de çok severim kızım olursa Zeynep koyarım derdim hep nasip görümcemin ismi de Zeynep olunca olmadi 😄 neyse size çok sevdiğim Mevlana İdris'in Elif Olmak şiirini hediye ediyor sevgilerimi yolluyorum 😘😘