aselsura123 canım ben daha 2 hafta önce kadın doğuma gittim şehir hastanesinde. Doktor muayenesi oldum. Detaylı için randevu alman lazım doktorum ultrason bölümüne yönlendirdi. Ama maaleaef ki ocağın 27 sine gün verebiliyorlardı yoğunluktan dolayı. Tüm devlet hastaneleri bu şekilde dediler. Ve benim detaylı için haftam çoktan geçmiş oluyordu. Normalde 20 ile 23 haftaları arasında yapılması gerekirken verilen tarih 30lu haftalarda oluyor. Bunun için de bir kağıt imzalamamızı istiyorlar. Ben haftam geçeceği için mecbur özelden randevu aldım.