Ozge20ulu
tesekkur ederim 😟 2-3 hafta dediler
15 haftaligim simdi .
Pazartesi yapilicak, ancak ay sonu cikar sonuc .
eger gercekten yanilma varsa bunu Bi cok yere yazicam. Turkce pek insanlarin yanimlasiyla ilgili bisey bulamadim ama ingilizce yazinca cok cikti . Turkiyede sadece buna dikkat edin diyorlar tarama testi Bu diyorlar . Icimden Bi ses fetal DNA testi sadece Bi para tuzagiydi gibi geliyor . Hic bisey yoktur bebegimin diyor . Insallah hislerimde yanilmam ❤️🤲🏻