Kızlar dün kahverengi kanamam olmuştu, doktor düşük tehdidi tanısıyla progestan ve iğne verdi ama az önce pıhtılı şekilde bir kahverengi kan daha geldi. Fazla değil ama pıhtılı şekilde olduğu için korktum. Ağrım da var. Tekrar acile gitmem gerekir mi acaba yoksa normal midir? Kahverengi lekelenme devam edebilir birkaç gün demişti doktor ama pıhtılaşan bahsetmedi hiç. Ne yapayım bilemedim.