Mihrima canım mantar olmussun ve odrar yaprmen yanma ıdrar yolu enfeksıyonudur. saglık ocagına gıdıp ılac alabılırsın yada kendı doktoruna görün ılac verır. sırkelı su ıle yıka oranı gecer gecmezse travazol alıp kullanabılırsın bnde gebelıgımde oldum oyle sonra gectı ama sırke kesın çözüm. kasıntıya bıre bır. her gebe de oluyor