Yesim18 hilal-50 bence erkek bişey anladığında değil kese yuvarlaksa erkek fasulye gibiyse kız derler bende tuttu bende ona göre yorum yapıyorum 🙄
Arifcaninannesi Yesim18 cnm banada yorumlarda hep yuvarlak da kız fasulye gibiyse erkek diyorlar anlamadım gitit
hilal-50 13 haftalığız doktor söylemiyor hiç bişey daha belli olmaz deyip gönderdi beni 2 ay sonra dedi
Arifcaninannesi hilal-50 aaa nedenki benim gittiğim doktor 12+2 deyken oğlumu bilmişti şimdi gittiğim bir doktor vardı 16 haftadan önce tahmin yapamam dedi