Mavisonsuzluk eylül koyucam bende. Eşimle eylül de tanıştık ve aşık olduk. eylül de evlendik ve eylül ayında oluştu bebeğimiz. Anlamı çok büyük bizim için. Ha kendine tapılan filan tdk bulamadım başka yerde yazıyor. Öyle bile olsa insanın içinden geçen neyse odur. Biz o ismi aşkımızın simgesi olduğu için koyduk gerisi boş bence.