Mercimekmom Alara005 ben hissediyor gibiydim ama anlamıyor insan şimdi 17 haftalığım hala anlayamıyorum 😂😂
Ipek0z Alara005 14 hafta fazlaca erken😊 özellikle ilk hamileliğinse 17-18.haftada ancak hissetmeye başlayabilirsin ben 18.haftada hissetmiştim şimdi 23 haftalık olduk bayağı hissediyorum artık🙈🙈
yesilesinti Alara005 3.gebeliğim 14 haftada hissettim ama ilk gebeliğimde 20 den sonra ikincide 18de hissetmiştim
Burcinesgiyayla Valla normalde 16.haftadan sonra hissedersin bildiğim kadarıyla 😅 biz şuan 23+4 üz baya baya hissediyorum içerde sanki halay çekiyor 😅
Duygu3437 17 + 5 hala hissetmedim ufak bir karıncalanma oldu geçen gün onun dışında tık yok 😂 ilk hamilelik ve kız bebek olunca geç hissediyorsun diyorlar
Znurhalil Ben 18 de hissettim canım karnım böyle pit put attı onfeeen ben çok korkuyordum nie hala hissetmedim die az kalmış merak etme,💙