Valla ilk gebeliğim de 2 haftada bi her doktor kontrolünden sonra gider ciğerimi yerdim😍Diyarbakır’da olmanın avantajıydı
şuan 2. Hamileyim tayinden dolayı Ankara’ya geldik ve ciğeri yapan yer daha denk gelmediğim için sadece aşeriyorum😞izinde gittik 2 hafta kaldık 4 günde 1 gidip yedik😊