Arkadaşlar bugün doktor kontrolüne gittim 37+6 haftalık hamileyim. Çatı muayenesi yapıldı doktor 4 cm açıklığın var 8 aralıkta gel doğuma alalım seni dedi. (Normal doğum) salı gününe kadar açıklık artar mı aceba yoksa 4 cm böyle devam mı eder biraz farklı bi durum daha önce başına gelen var mı?