Kızlar merhabaa herkese hayırlı günler diliyorum. Size sormak istedim belki kullananlar vardır belki kullanacak olanlar. Benim ilk hamileliğim. Geçen öyle eksiklerimi alırken bir kaç video izledim YouTube dan emerken bebek 10 günden sonrası acı veriyormuş. Yara olabiliyormuş göğüs uçlarınız.araştımalar yaptım herkes silverrette gümüş kapaklardandan bahsetmiş falat çok pahalı 300 350 lira arası değişiyor. Ama herkes çok memnun ve mucizevi bir şekilde ağrıları, yaraları geçirdiklerini söylüyorlar. Bende daha uygunlarına baktım onlarda 110 120 TL civarında fiyat olarak. Markası farklı. Hani bunu uygun olan markadan alsam? Sıkıntı yaşar mıyım 300 liralık gibi etki eder mi bilemedim 🤦🏽 kullanma var mı? Çok konuştum hakkınızı helal edin 😇