Kızlar ben 34. Haftadayım şimdiye kadar ayağım çok az şişip gün geçirmeden inmişti ama şimdi 4 gündür aynı şişlik sanki giderek şişmeye devam ediyo ve geceleri yanıyor gibi hissediyorum siz çözüm olarak ne yaptınız yaşadıysanız bu durumu aslınsa beslenme ve su tüketimine de dikkat ediyorum ama inmedi şişlik😐