Merhaba hamile anneler.Yeni kovid atlattım ama bana göre atlatamadım inanılmaz baş ağrısı çekiyorum parol ,soğuk su,duş,viks hiçbiri fayda etmiyor.Tansiyonum da 13 lerde geziyor.Doktorum covid den normal dedi ama ben 24 haftalıgım ve endişeleniyorum artık ben gibi yaşayan var mı?