Kızlar 22 haftalık gebeyim 83,5 ile hamile kaldım suan 89 kiloyum🤷♀️Hayatm boyunca hep iriydim zaten 🙄 eşimin şeker ölcme aleti var arada onunla sekerimi ölcüyorm dün aksamda yemekten 2 saat sonra ölctüm 105 cıktı açlıkta 85-95 arası cıkıyor. Tansiyonumda genelde 11 e 6 larda falan. Nasıl sizce? Gebelik sekeri henüz yaptırmadım haftama var ama doktor büyük ihtimal yapcak kilomdan dolayı🙄 umarım cıkmaz bise. sizlerin durumları nasıl❤️