Kahramankentli Kızlar bugün 24 haftalık rapor aldım idari izin için ama hastane olmuyor dedi resmî imzalı rapor olucakmış bu ne hiç bişey anlamadım doktor imzalamış işte
Mehad4446 Bende hastanede çalışıyorum. 24 haftalık durum bildirir raporumu muayene olduğum özel hastanedeki hekimimden almıştm. Hastanem kabul etmedi. Devlet hastanesinden alacaksın ayrıca ultrason çıktısınıda görmek istiyorum dedi.