Kızlar dün 2 bardak ıhlamur içtim grip olacağım diye 2. Bardağa limon ve tarçın koydum. Dün gece sol kasığımın ağrısından uyuyamadım, bugün de hamile olan bir arkadaşımı arayıp söylediğimde sen nasıl ıhlamur içersin hamilelikte ıhlamur kanı sulandırır ve sakıncalı dedi doktorumun numarası falan da yok gidemiyorum da acaba bir sıkıntı olmuş mudur ölecem korkudan