Gamzesanlioglu benım de ilk gebelik ama doktorlar oyledır benım doktorda dedi cok önemli şeker diye bende cok taktım ama arada çıkıyor gördüm cok insanın da çıkıp güzel doğum yapanlar varmış sadece iste diyet ama yapamıyorsan inisülin iyi oluyor gene yapıyorsun dıyet ama daha rahat oluyorsun bırde birşey yedıginde eğer şekeri çıkaran birşeyse yedıkten sonra yürüyüş yapın cok faydası oluyor