Ftmgl1 Kızlar merhaba adetim 2 gün gecikti normalde hiç şaşmaz gününü şuan karantinadayım gebelik testi alamadım elimde Ovulasyon testi vardı onu yaptım ve koyu kırmızıydı Ovulasyon ile gebeliğini öğrenen oldu mu hamile olabilir miyim
[silindi] Ftmgl1 canım umut vermek gibi olmasın ama ben ovulasyon testiyle öğrenmiştim 🙈 hemen akşama test aldır eşine yap bakalım ama büyük ihtimalle gebesin 🤲❤️
MinikRC Ftmgl1 ben gecikmemin 3. Gününde ovülasyon testiyle öğrenmiştim 🙂 gebelik olabilir eve sipariş verebilirsiniz testi
afrasil Ftmgl1 t cizgisi daha koyu olacak c çizgisi zaten hep koyu . Yada ikisi aynı koyulukta olacak resim yüklerseniz daha iyi anlaşılır
Bittercikolata Bende ovulasyon testiyle öğrendim. Sonra emin olmak için gebelik testi yaptım çıkmıştı 🐣
Username1078 Ftmgl1 bende böyle öğrendim kopkoyuydu ve adetime daha 5 6 gün vardı sabah gittim kan verdim hamileymişim 💕💕
Ftmgl1 Maalesef adet oldum aslında normalinden farklı bu sefer kahverengi leke geldi şimdi de çok az kan geliyor ama umutlanmak istemiyorum öncesinden iki kaybım var çok tedirginim 😞