12+5 günlük hamileyim, dün kontrolüm vardı ve doktor kesede kanama gördü. Sebebi ne olabilir yaşayan var mı ve tehlikeli mi çok korkuyorum. Doktor genellikle bir sorun olmaz çok fazla stres sorun yapma dedi ama gene de bilenler yardımcı olabilir mi? Lütfen