Benimde çok şiddetli baş ağrılarım oldu ilk aylarda hatta Doktorum şüphelenip nörolojiye gönderdi ama birşey çıkmadı çok şükür baş ağrısının sebebi, hamilelikten dolayı organların genişlediği ve beyinde genişleyip kafatasına baskı yaptığı için ağrı oluşuyor dedi ve düzenli parol kullandım. Zamanla geçiyor ağrı ama sen yinede doktoruna danış