Dilarraa 17+4 güne kadar nazlanan cinsiyetini göstermeyen miniğim Kız ❤️ Rabbim herkese hayırlı sağlıklı yavrular nasip etsin inşallah 😊
Arifcaninannesi Dilarraa cnm ultrason görüntüsü nsldi kese yuvarlak miydi veya bebeğin kafası soldamiydi 6.7.8 haftaya göre ultrason görüntüsü varmı sende cnm
Arifcaninannesi Dilarraa [url=https://hizliresim.com/gTvrMo][img]https://i. Benim böyle kız diyorlar bir erkek doktor keseye göre kız dedi
Dilarraa Arifcaninannesi kız kesesi yuvarlak derlerdi ama benimki fasulye gibi erkek kesesi diyorlardı
Dilarraa Arifcaninannesi canım o dediğin haftalarda doktor ultrasonu sol tarafa tutarak bakıyodu erkek solda olur demişlerdi ama 1-1buçuk ay kadar sağ tarafımdan baktılar
Dilarraa Arifcaninannesi sağlıkocağındaki ebeye sormuştum keseye göre cinsiyet belli olur mu diye hayır yok öyle birşey dedi her sağlıkçının düşüncesi görüşü farklı sanırım
Dilarraa Arifcaninannesi bu arada ye ekşi doğur ayşeyi olaylarına inanmayın ben hep tatlı yedim yiyorumda 😃
Arifcaninannesi Dilarraa himm cnm pek anlamadım doktor direk kız diyince ama sartlanma değişebilir dedi
sabirsizannecik Dilarraa postu açmadan kız dedim ve kız çıktı 😊 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Dilarraa sabirsizannecik amin inşallah hamile olan herkes inşallah sağlıcakla kucağı a alır almış olanlar sağlıkla huzurla büyütürler hasret çekenlere de Rabbim bu duyguyu tattırsın inşallah
Erentoo39 18 haftalık olucam cumartesi günü ben de hala cinisiyet öğrenemeyenlerdenim 😃😃 cumartesi inşallah diyoruz artık 😄 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah evladınızı 🥰