[bilinmeyen] canm tuzla oyalanması bence de iyi değildir bizimkiler de yüzmüyor ama nasıl biliyormusun 1 tatlı kaşığı kadar tuzu ve şekeri banyo yapacağı suda eritip kıvrımlara sürüyorlar öyle kuru tuzu ovmak felan değil bende pek umursamıyorum çünkü çok bisey yapmıyorlar yaptırmadan laf edecekler felan o kadardan bisey olmaz ilk oglumda da yaptılar şimdi 2ci yarın doğcak insallah