Kızlar bende pko var. Geçen ay 64 ten 57ye düşmüştüm zorlayarak. Ama bu ay adetim gecikmisti on gün ve ben 63e ulaştım tekrar. İnsülin direncim yok çok şükür ama sürekli kilo alıyorum ve veremiyorum 7 senedir böyle. Şimdi yatalak vb hastalara verilen ek gıda mamalar var 200 ml 208 kalori, bunlardan günde dört tane içmeyi düşünüyorum bu şekilde kalori kontrolü yapabilirim diye düşündüm. Sizce bir faydası olur mu?