Benim aşırı derece vardı ilk 3ay kan bile geldi afedersin ağzımdan migde asidi hep bogazimi yakmıştı rozegen 20 mg diye bir ilaç var sabah aç karnına alınıyor hala kullanıyorum 31 haftaligim çok şükür öğün bugündür yaşamadım siz yinede doktorunuza danışın 😊😊