Nslhntkn bende sırt ağrısı olmadı fakat kalça ağrısı var, 4-5 gündür ayağa kalkamıyorum, oturamiyorum, yatamıyorum, yürüyemiyorum. Tek başıma hiç bir şey yapamıyorum. Doktora gittim mr çektiler fakat bir şey göremediler, bant yaptılar etkisi olmadı, serum verdiler etkisi olmadı, kuru iğne yaptılar etkisi olmadı. Şimdi kara kara düşünüyorum ne yapacağım diye.