Ben hala yapıyorum diyet benim daha ilk ayda çıktı şeker 3 aylıkken 3 kilo vermiştim artık vermiyorum diyet yapıyorum ama kilo vermiyorum amaçları zaten kilo vermek değil hem şekeri düzeltmek hem az kilo almak 7 aylık oldum şuan ama aman amanda kilo almadım şekerimde şuan çok iyi ama hiç tatlı yemiyorum tek yediğim tatlı çayı bi şekerli içmek🤣