Kızlar merhaba,
bu mide yanması çekilmez bir duruma geldi. Su içince bile midem kaynıyor. Sabah uyandığında bile aç mide yanarmıymış şaşırdım☹️ Ne rennie ne gaviscon kesmiyor anca soğuk süt içince biraz iyi geliyor oda yarım saat falan. Sütün gaz yapmasıda cabası. Siz neler yapıyorsunuz, önüne nasıl geçiyorsunuz bu durumun?