2 kaybım var 9 haftalık hamileyim şükürler olsun 3 muayenede de kalp atışın duyduk ama en ufak ağrıda sancılanmada acaba kalbi mi Durdu diye kendime sıkıntı yapıyorum her hafta doktora gitmek istiyorum var mı kalp atışını duyup ileriki haftalarda kalbi duran kendime boşuna mı stres yapıyorum çok takıntılı olmağa başladım çok kızıyorum kendime hamileliğin keyfini çıkaramıyorum