İki gündür iyi oh dedim yine hortladı. Ne zaman geçiyor bu bulantılar ya? Bu kadar bulantı normal mi doktor da sabret sabret sinirim bozuk basıcam küfürü hint fakiri gibiyim ya hamile miyim kanser mi? Sırf bana mu özgü bu durum benim gibi sabah akşam gece kusup öğüren var mı?