Ldy benimde şimdiye kadar hep erkek denildi, 21 haftaya girdim son gittiğimde 19 haftalık falandı o zaman cinsiyetine bakmadı. Ayın 14 ünde detaylı ultrasona giricem, hep kız gibi hissediyorum, bebeğin duruşu da kız gibi kime sorduysam kız gibi duruyor dedi acaba benimde değişir mi ki 😂😂