Zeyno1309 eşimin kuzeni 3 ay önce falan orada dogum yaptı şikayet edilecek bi durum demedi sadece gece dogum yaptıgı ıcın 12 saat sonra yani geceye denk geldi taburcu olması o yuzden bi gece daha kalması gerekti bide pandemiden dolayı kımseyı almadılar yanına benımde 17 gunum kaldı orada dogum yapacagım suanlık cuma gunu de doktlr kontrolune gidecegim 37+4 oldum