Tecrübeli anneler ve anne adayları aklıma takılan bir konu var. Uzun zamandır bacak aramdaki kemiğim ve kuyruk sokumu kemiğim ağrı yapıyor acıyor dönerken filan. Doktor bugün bebeğin baş aşağı döndüğünü ve aşağı da olduğunu söyledi. Erken doğum olursa hemen gel belirtileri şunlar şunlar diye ekledi. Yani erken Doğum olabilir mi aşağı da ne demek ben anlayamadım 😕😕 söyleyince aklıma gelmemişti şimdi düşününce acaba ne demek istedi diyorum. 🙄29+4 haftalığım