Maviii37k bu hastanenin başhekimi biraz sıkıntılı ve sürekli çlışanları değişiyo sanırım dayanamayıp bırakıp gidiyolar.. krdeşim iş görüşmesine gitmişti yeni eleman aldık demişler sonra üst üste aradılar gelin diye büyük ihtimal diğer elemanlar çıkıyo dyanamayp