Bekliyoruz123 Merhaba arkadaşlar. Günler geçmek bilmiyor. Uyumak hareket etmek halsizlik yoruyor 😒 Zamanımız geldi bu durumda doğumu tetiklemek doğru mu ? Alttan muaye,ilişki… Bekleyeyelim ne zaman gelmek isterlerse düşüncesi yanlış mı ?
Meliks Bekliyoruz123 bende 38*5 . Haftadayım dün ilişki ye girdim doğumu baslatigini söylediler ama tik yok dün dende form olusturdum herkes 200 kişi de başlamış ama bende olmadi kimisi 2 saat sonra nisanım geldi kimisi ertesi gün dogumum başladı d3di kimisi sancim başladı d3di ama bende hiç bir şey olmafi ya artık kavuşmak istiyorum bebegime 🌸
eylem_ Ben 39 hafTaya girdim, doktorumla konuştuk normal Doğumu bekliycrz hergün cinsel ilişki muhakkak dedi. Sizin doktorunuz Öner’i de bulunmadı mı
Bekliyoruz123 Meliks benimde bugün alttan muayenem var korkuyorum açıkçası aniden doğum başlayacak gibi düşünüyorum. İlişkiye biraz ara verdim ama devam etmek gerekiyor sanırım 🤨 içimde kalacak değil sonuçta elbet doğacak 😕 Korkuyorum doğumdan ertelemeye mi çalışıyorum acabaaa 😀