Kızlar bir oğlum var adı Beyazıthan ikinci oğlumu bekliyoruz doğuma iki ay kaldı ama hala ismine karar veremedik ben yağız karan ismini beğendim sizce nasıl uyumlu mu ikisi ne zormuş isim bulmak eşim daha tarihi isimler araştırıyor ilk isimden de anlaşıldığı üzere 😒