Bemimde doğum orada olacak bana refakatçi kalabiliyor eşin dışında ayrıca ziyaretçi de kabul ediliyor demişlerdi. Ben tepki göstermiştim ziyaretçi istemediğimi belirttim ama hastane kabul ediyormuş. Öyle dediler yani bilemiyorum doğum yapmadan da net bişey öğrenemeyeceğiz sanırım