Hdanefeslna Bende 2. Kızımı bekliyorum kısmetse Güneş Liya düşünüyorum. İlk kızımın adı da Nefes Lina 🌸😍
BerfuK Ecesuben Berfu benim kızımın adı ikinciside Berfu olsun sizinkide 😂 bende ikinci Bensu olsun diye düşünmüştüm 😂
Entm_18 Tuana Buğlem ikra Miray Eslem Bende çok kararsızım ama eşimle ortak ikra ya karar verdik bu isimlerin anlamları çok güzel
asyahumam Zeynebcicek Ben kız olursa ‘ Elissa ’ düşünüyorum, bir öğrencimin ismi çok da tatlı bir kızdı fikir olabilir 😊
designermom Morvi ben de kızım olursa elisa belis Mina arasindayim öneri olarak da sare,mısra,Sanem,Serra,beyzan,Feyzan,mika,ileyna,Melina,sarya isimleri de beğendiklerinden.
Fazis Bende başından beri çok kararsızım Asel Miray düşünüyorduk sonra burda birisi Miray erkek ismi aslen falan diyince eşimle kafamız karıştı şimdi de Aselin yanına bir isim düşünüyoruz ilk kızımjn adı Bahar 🤦🏽♀️ Bu arada 33 haftalığım hala belirli bir ismi yok minik kuzumun ☺️
Morvi designermom ya bu isimler çok kullanılıyor gibi geliyor bana. Sürekli bu isimleri görüp duyuyorum 😅 Allah’ım gönlüne göre versin inşallah sağlıcakla al kucağına 🤲