14 haftalığım ben de, tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım transferin ilk gününden itibaren kullanıyorum her ikisini de, coraspin değil de oksapara ulaşmakta sıkıntı yaşamaktan korkuyorum, covid tedavisinde kullanıldığından eczanede 10 kutu kalmıştı en son sorun yaşayabilirsiniz ulaşmakta dediler