Kızlar merhaba bilen varsa yardımcı olabilir mi ben gecen ay kan testi yaptırdım test sonucum 0.100 çıktı gebelik yoktu bu ayda 0.628 çıktı yine yok ve reglime daha 9 gün var iki ay arasında neden bu kadar fark var sizce tekrar kan testi yaptırmalımıyım